Skargi i reklamacje
REKLAMACJE
Reklamacje to roszczenia związane ze zwrotem należności w szczególności:
-
z tytułu całkowitego lub częściowego niewykorzystania biletu na przejazd/przewóz;
-
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu;
-
gdy podróżny nie zgadza się z treścią wezwania do zapłaty i może udowodnić, że posiadał ważny dokument przewozu lub dokument poświadczający jego uprawnienie do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego.
Reklamację składa się w formie pisemnej na adres siedziby przewoźnika, elektronicznie na adres info@relobus.pl lub za pomocą formularza u dołu strony. Reklamacja powinna zawierać:
-
datę sporządzenia reklamacji;
-
nazwę i adres przewoźnika;
-
imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedzibę) osoby składającej reklamację;
-
tytuł oraz uzasadnienie reklamacji;
-
kwotę roszczenia (oddzielnie dla każdego dokumentu przewozu);
-
podpis osoby uprawnionej do wniesienia reklamacji.
Do reklamacji powinny być dołączone, odpowiednio do przedmiotu roszczenia, oryginały dokumentów dotyczące zawarcia umowy przewozu (w szczególności bilet na przejazd/przewóz) oraz potwierdzone kopie (np. przez upoważnionego pracownika zakładu, wystawcę, notariusza) innych dokumentów
(np. poświadczających uprawnienia do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów.
Szanowni Państwo,
do momentu, gdy bilet jest ważny, informujemy o możliwości dokonania zwrotu poprzez zakładkę widoczną w prawym, górnym rogu
"TWOJE BILETY" ⇒ "zarządzaj biletem bez logowania".
SKARGI
Jesteśmy otwarci na Państwa uwagi, wnioski, opinie, gdyż są dla nas cenny źródłem informacji, dzięki której możemy doskonalić i podnosić poziom świadczonych przez nas usług. Dołożymy starań by odpowiedź na reklamację lub skargę otrzymali Państwo w jak najszybszym terminie, nie później niż w terminie 20 dni od dnia przyjęcia reklamacji przez przewoźnika.
Skargi składa się w formie pisemnej na adres siedziby przewoźnika, elektronicznie na adres info@relobus.pl lub za pomocą formularza u dołu strony.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego (§ 8 ust.1 rozporządzenia Rady Ministrów z 8.01.2002 r. – Dz .U. Nr 5 po z. 46) pozostawia się bez rozpatrzenia.
Aby złożyć skargę lub reklamację można również skorzystać z poniższego formularza: